3 paź 2015

Kim jesteśmy?




Hej 
Jest już pazdziernik, jak szybko to zleciało ,a ja jeszcze pamiętam jak ten rok się zaczynał.
--------------------------------------------------------
Kim tak naprawdę jest człowiek...?
Ja już sama nie wiem kim jestem?,jak postrzegają mnie inni?
Ludzie są różni przy nas a zupełnie inni jak są sami,udają kogoś kim nie są ,aby przypodobać się innym.Naprwde nie wiem czego ludzie tak robią.Spotykam się też z takimi sytuacjami,kiedy ktoś chce na siłę być czyimś przyjacielem ,ale bez wzajemności,ludzie powinni myśleć swoim rozumem ,a nie być przez kogoś zaprogramowanym.
---------- 
xoxo







3 komentarze:

  1. Świetny blog i zdjęcia , zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka i super zdjęcia :)
    http://spam2506.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka!
    Pomysłowe zdjecia!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń