17 sty 2015

CORAZ CIEPLEJ !!!


 Hejjjjjjiii!!!!! Mamy już połowę stycznia za sobą i pierwszy semestr szkolny również myślę że jesteście zadowoleni z ocen i ze w następnym będą lepsze. Jest strasznie ciepło jak na styczeń co dziwne ale fajne nie nie trzema się martwić ze nam nogi odpadną z zimna i dlatego też mam dla was zdjęcia z Kają myślę że wam się spodobają i przepraszam że tak dawno mnie nie było na blogu ale wiecie że jest dużo sprawdzianów poprawejuż am to za sobą i e sie zrelaksować w ten weekend i napisać dla was może jeszcze jakiś post .Napisałam do pewnej blogerki z prośbą o desing bloga nie mam pojęcia kiedy go zrobi bo jużczekam tydzień i chyba jeszcze poczekam.Mam nadzieje że zdjęcia wam się spodobają i że miło wam sie będzie czytało i oglądało tego posta.Do zobaczenia.xoxo.

  1.  




KAJA


 Buty-converse
 Komin-?
Kurtka-A Airrow
Torba-house
Spodnie-cubus








I JESZCZE TROCHĘ MNIE 



Kamizelka-h&m
Sweterek-atmosphere 
Spodnie-pull&bear
Buty-sinsay
Torba-tally waij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz