21 paź 2015

Niska samoocena + ROK BLOGA!


Hej!
To już rok z wami ,mega się  cieszę,że założyła bloga.Zmienił on mnie to co o sobie myślałam ,myślałam ,że nie nadaję się do tego ,ale po jakimś czasie zaczęłam się do tego przezwyczajać i jest do moje życie.
dziękuje <3



A teraz tak z innej strony,zauważyła ,że ludzie dużo na siebie narzekają i mają niska samoocenę. Ja też tak miałam ,ale to chyba mija z wiekiem, przezwyczaiłam się do tego jak wyglądam i uświadomiłam sobie,że nic z tym już nie zrobię.Ludzie powinni docenić to kim są i to pokochać ,bo nikt nie jest idealny,każdy ma jakieś wady ,ale musimy sobie z nimi radzić.Olać to co inni mówią ,być sobą i nic nie zmieniać ,bo jeżeli ktoś dla nas nie ważny ma czelność nas obrażać ,próbuje u doskonalić siebie tym,że kogoś obrazi,dla mnie jest to bez sensu.Sama kiedyś byłam obrażana i wiem jak to jest , postawiłam na swoim i dalej cieszę się życiem tym co mam.Na koniec chciałam wam powiedzieć ,że jesteście najlepszymi ludzmi na świecie ,bo to wy ją tworzycie i bez was życie nie miałoby sensu.
xoxo


3 komentarze:

  1. Niska samoocenę dużo ludzi ma. Dobrze napisałaś.

    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam ! Najgorsza jest samoocena. !
    Pierwszy tydzień z Mel B już za mną !
    Zapraszam na mojego bloga !
    Zobacz, że już po tygodniu widać efekty i podejmij razem ze mną 30 dniowe wyzwanie z Mel B ! :)
    http://nononomx.blogspot.com/2015/10/pierwszy-tydzien-z-mel-b.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj z okazji 1 roku blogowania! :D
    Ja wytrwale pracuję nad swoją pozytywną samooceną, ale jeszcze wiele mi brakuje :/
    http://www.fashioon-update.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń