28 lut 2016

Cześć,jak masz na imię?



Hej!
Ja dzisiaj mam ostatni dzień ferii i trochę szkoda mi je kończyć bo  to były zdecydowanie najlepsze ferie w moim życiu ,bo z przyjaciółmi ,ale pocieszam się tym ,że mam dla siebie całe życie i takich przyjaciół się nie traci.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznajemy ich w przedszkolu,na podwórku,w szkole i mówimy "cześć,jak masz na imię?".Od tego zaczyna się piękna przygoda ,poznajemy ludzi ,z którymi idziemy przez życie ,mówimy im o swoich problemach,z nimi spędzamy imprezy, czas wolny ,im możemy powierzyć tajemnice. Kiedy się z nimi spotykasz możecie gadać cały czas o wszystkim ,śmiać się i płakać.Macie wspólny język który rozumiecie tylko wy, gdy zobaczysz tę osobę masz na twarzy uśmiech od ucha do ucha.Los daje Ci znak ,że to jest twój najlepszy PRZYJACIEL.
xoxo



5 komentarzy:

  1. Jej jakie cudowne zdjęcia *-* zapraszam do mnie <3 lidkakurek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie pytałam ludzi o imię, bo albo słyszałam je już wcześniej albo po prostu poznawałąm je z czasem :D
    Takie długoletnie przyjaznie to najlepsza rzecz, jaka może isę człowiekowi przydażyć ;)
    Pozdrawiam,
    IrisAnimae

    Swoją drogą, może zainteresuje Cie konkurs, który organizuje na swoim blogu (trzeba kliknąć w banner)? Zapraszam serdecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaciele sa wazni <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaciele są ważni, choć bliższe relacje z moimi trwały zawsze około dwa lata. Ostatnio minęły dwa lata, od kiedy przyjaźnie się z naprawdę fajną osoba i jeszcze nic nie zaczęło się zbytnio psuć, wiec na razie jest dobrze ^^
    Pozdrawiam serdecznie
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń