21 paź 2014

START

Hej chciał bym w tym poście coś o sobie poweidziec jestem Aniela mam 14 lat i moje pasje do muzyka i aktywny tryb zycia no i oczywiście moda.Chciałabym przowadzić bloga,ponieważ wydaje mi sie to bardzo ciekawe i ten pomysł poduneł mi moja mama .Na blogu będą zdjęcia moich stylizacji ćwiczenia i moja dieta którą obecnie testuje i jest ona świetna.Linki do instagrama i aska znajdziecie na dole .Chce teraz dać wam takie zdjęcia na których jestem ja żebyście wiedzieli jak wyglądam .
Nie jest to zdjęcie jedno z piękniejszych ,bo mam okulary ,ale jeszcze pużniej dam wam selfie .Napisze też wszystkie linki gdzie można mnie znaleść lub do mnie napisać .Posty będą pojawiały sie co tydzień i będą dawały wam wiącej informacji o mnie jeśli jesteście ciekawi to zapraszam.
ASK     TUMBLR        INSTAGRAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz