3 sty 2016

Nowy rok,nowa ja ...?







  Hej!
Jest już naprawdę bardzo zimno na dworze ,ale niestety nie ma jeszcze śniegu.Mam nadzieje,że niedługo spadnie ,bo kocham śnieg.
--------------------------------------------------------------------------------------
Już nie raz spotkałam się z powiedzeniem ''nowy rok nowa ja''.Jest to dla mnie dziwne i nie zrozumiałe czego niektóre osoby tak mówią,ponieważ czego gdy rozpoczyna się nowy rok  mamy się na siłę zmieniać w kogoś kim nie jesteśmy.Rozumiem ludzi którzy mają postanowienia noworoczne ,ja też takie mam ,ale są one np.będę się lepiej uczyć czy będę bardziej zorganizowana.Nie dajcie się podpuszczać ludziom jeśli oni maja takie a nie inne postanowienia to nie oznacza tego ,że ty masz mieć takie same i nie mieć prawa wyrażenia własnego zdania.
XOXO














2 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą! Na postanowienia każda chwila jest odpowiednia. A na siłe zmienianie siebie jest bez sensu. Ładne zdjęcia :* U mnie równiez jest masakrycznie zimno i wyjśc na dwór to wielka odwaga haha ;D A śniegu brak :/
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń